Tilmelding til LeverandørService
Med LeverandørService fra Nets, trækker TE & KAFFE Specialisten sit tilgodehavende direkte fra kontoen i
din virksomheds pengeinstitut efter aftale med dig - ligesom du kender det fra dine private konti med PBS. Der er ingen omkostninger for din virksomhed, og du har sikkerhed for, at regningerne bliver betalt til tiden.
Du bevarer overblik og får mindre papirarbejde.
Med LeverandørService slipper du for at betale indbetalingskort, skrive og sende checks eller
overføre hver enkelt betaling i netbank. Du får dermed mere tid, som du kan bruge på din kerneforretning.
Senest tre dage før betalingen vil du modtage information fra TE & KAFFE Specialisten om trækket. Du får samme information som i dag og besked om, hvornår pengene bliver trukket.
Du kan altid afvise en betaling. Op til to dage efter betalingen er gennemført, er det
muligt at afvise den. Hvis betalingen allerede er gennemført, vil pengene blive tilbageført til
din konto.
Betalingen sker til tiden – hverken for tidligt eller for sent. På grund af travlhed eller ferie kan det hænde, at regninger ikke bliver betalt til tiden. Med LeverandørService vil regningerne altid blive betalt til tiden. Du undgår derved eventuelle stop i leverancer og slipper for eventuelle rykkergebyrer og morarenter.
Regningerne betales altid på sidste rettidige betalingsdag, hvilket giver dig renter i længst mulig tid. Få glæde af fordelene ved LeverandørService - tilmeld dig nedenfor allerede i dag.